Content

Content

Contentcreatie

inspireer, informeer en help je publiek

We krijgen dagelijks enorm veel informatie over ons heen. Online en offline. Daarom zoeken we steeds meer naar waardevolle content waar we echt iets mee kunnen. Met content bedoelen we alle vormen van informatie, die je kunt lezen, bekijken of beluisteren; blogs, video’s, tijdschriften, infographics, podcasts, whitepapers, boeken, nieuwsbrieven en socialmedia-updates. Content moet jouw publiek inspireren, informeren of helpen.

Het maken van betekenisvolle content kan tijdrovend zijn. Het vraagt creativiteit, kwaliteit en expertise. We helpen je graag met de creatie van content voor jouw merk als je daar zelf niet aan toekomt. Ook kunnen we een aantal contentitems produceren als voorbeeld, en je daarna coachen om het zelf te doen.

Contentstrategie

ontdek je merkessentie en wordt relevant

Sinds de komst van internet is het medialandschap drastisch veranderd. En daarmee het gedrag van mensen. Als merk kun je nog steeds bepalen welke boodschap je waar uitzendt. Maar mensen hebben nu de touwtjes handen. Zij bepalen op welke kanalen ze actief zijn, wie ze volgen en wat ze delen met hun netwerk. Daarom is het lastig geworden om als merk nog op te vallen.

Roepen hoe goed je maatschappelijk bewuste merk is, werkt niet meer. Het laat alleen maar zien hoe goed je jezelf vindt. Relevantie werkt wél: verhalen delen die mensen inspireren, informeren en verder helpen. Wij helpen je om de essentie van jouw merk te ontdekken, zodat je relevanter kunt communiceren en je beter kunt positioneren. Waardoor je een band opbouwt met mensen, nog vóór ze je nodig hebben.

How lovely is
the silence of
growing things

We create, you grow

Zoek je hulp om content te creëren? We kunnen meerdere dingen voor je betekenen. De meest gevraagde vormen van content staan hieronder uitgelicht. Heb je andere wensen? Die horen we graag. Met ons grote netwerk aan freelance creatieve contentmakers, kunnen we altijd iets voor je betekenen.

video

Het is makkelijker om jezelf in woorden uit te drukken, dan een goede video te maken. Maar in 2020 zal 80% van het internetverkeer uit online video’s bestaan. Wij creëren uiteenlopende video’s – van portretfilms tot korte documentaires. Daarin zoeken we altijd naar een persoonlijk verhaal dat raakt en tot de verbeelding spreekt.

blogs

Met blogs kun je mensen inspireren, informeren en verder helpen. Mensen hebben gemiddeld 3 tot 5 blogs nodig om overtuigd te raken dat jij de producten of diensten aanbiedt die ze nodig hebben. Wij kunnen je helpen met bloggen. En we houden – naast hele goede inhoud – ook rekening met het juiste beeld, de vindbaarheid (SEO), frequentie en verspreiding.

contentformats

Vaste formats geven structuur en herkenning. Het werkt efficiënt voor een organisatie, maar is ook herkenbaar voor het publiek. Denk aan formats of rubrieken op tv en in tijdschriften, zoals De Jakhalzen uit DWDD of Stom! uit de LINDA. Eén of meerdere formats goed uitgewerkt (kwaliteit) is waardevoller dan heel veel content snel uitgewerkt (kwantiteit). We creëren formats die de identiteit van jouw merk uitdragen en onderscheidend en opvallend zijn.

efficiëntere content

Heb je al content? In de vorm van blogs, video’s of een magazine? We helpen je graag om bestaande content zolang mogelijk te hergebruiken, zonder dat het relevantie verliest. Zodat zoveel mogelijk mensen in aanraking komen met jouw verhaal. Zo haal je uit de inhoud van één artikel bijvoorbeeld meerdere Facebook-posts, input voor een mailing, een Instagram- en LinkedIn-update en een ansichtkaart.

socialmedia-content

Gemiddeld brengt een Nederlander zo’n 2 uur per dag door op social media. Jongeren zelfs tot 5 uur per dag. Om geïnspireerd te raken, geëntertaind te worden of informatie op te zoeken. Als merk kun je social media inzetten om te bouwen aan je imago, vindbaarheid, verkeer naar je website of naamsbekendheid. Via social media kun je mensen aan je binden en tot ambassadeurs maken. We kunnen je helpen bij het inrichten van de juiste kanalen, het creëren van content en het analyseren en optimaliseren van je huidige aanpak.

Laten we creëren