Inspiratie over bevlogen ondernemen

Inspiratie over bevlogen ondernemen

  • Essencio - Review recensie testimonial van Marloes van Zoelen over Brandingmodel brandingsessies en merkessentie bij Essencio

    Prachtige woorden van Marloes van Zoelen

    Een tijdje terug vroegen we aan Marloes, beeldend kunstenaar, of ze een review wilde schrijven over haar ervaringen met ons na enkele branding- en content-sessies. Ook omdat we het graag horen als dingen beter/anders kunnen. En toen kregen we deze parel binnen… Daar werden we echt even stil van. Dankjewel Marloes!

    Lees meer
  • Essencio Inspiratie alleen aan zee 3

    Alleen zijn met de zee

    Het zou een meivakantie worden aan zee. Naar een heerlijk, rustige plek op Walcheren: Vrouwenpolder. We komen er graag. Maar vanwege de lockdown dit voorjaar kon het niet doorgaan. Geen fris groene wandelingen, geen hoop op zonnige, warme dagen, mijmerend in een duinpannetje; de vakantie werd omgeboekt naar de herfst. 

    Lees meer
  • Stel niet uit. Je zult nooit helemaal klaar zijn om te beginnen

    Hollandse luchten. Water. Horizon. Groene weiden en wind in de zeilen. Dat is in een notendop het decor van de zomer van 2020 van Henk en Margreet. We roepen het al zo vaak: Nederland is een prachtig vakantieland.
    Deze zomer stelden wij niet uit. Je bent immers nooit helemaal klaar om te beginnen. Of het nu gaat om privékeuzes of businessdoelen, het principe blijft gelijk.

    Lees meer
  • SEO zonder trucs: aan deze duurzame SEO-tips en tools heb je echt iets

    Als je een bedrijf hebt of met marketing-communicatie bezig bent, dan ken je de term vast wel: SEO. Met dit blog hopen we je lang houdbare tips te geven waar je nu én over een paar jaar nog steeds wat mee kunt – ongeacht alle ontwikkelingen. Echt waardevolle SEO-tips dus, waar iedere ondernemer met een eigen bedrijf en een website wat aan heeft.

    Lees meer
  • 6 invalshoeken die altijd relevante content opleveren, om klanten te vinden, binden en activeren

    Het Brandingmodel helpt je om je branding strategisch en relevant te maken voor je potentiële klanten. Waardoor er vertrouwen tussen jouw merk en je publiek ontstaat, ofwel: tussen jouw bedrijf en (potentiële) klanten. En vertrouwen resulteert in verkoop van je diensten.

    Lees meer

Laat je inspireren