Inspiratie over bevlogen ondernemen

Inspiratie over bevlogen ondernemen

  • Onze missie voor ondernemers: professionele, stijlvolle en geloofwaardige branding

    We merken dat we ons mooiste werk maken voor ondernemers die een missie hebben die goed is voor onze maatschappij. Die bevlogen werkers willen we helpen in hun zichtbaarheid, door middel van branding. Wij zien branding als de betekenisvolle zichtbaarheid van je bedrijf: je visuele identiteit en je inhoudelijke positionering, vanuit verbinding en vertrouwen.

    Lees meer
  • Van binnen naar buiten – letterlijk en figuurlijk

    Als je even kwijt bent waarom je de dingen doet die je doet, of als je op een kruispunt staat om te kiezen wat je nu écht graag wilt doen, kan het helpen terug te gaan naar je kindertijd. Wie was jij voordat je werd gevormd door de wereld om je heen? Margreet was altijd graag veel in de natuur en deelt hoe ze die steeds weer meer wil omarmen.

    Lees meer
  • Essencio - Blog - Waarom relevante content onmisbaar is voor ondernemers en organisaties - Betekenisvolle content - Zo maak je zelf relevante content

    Waarom relevante content onmisbaar is voor ondernemers en bedrijven

    Je bedrijf krijgt een visuele identiteit door design. Je bedrijf krijgt inhoudelijke waarde door content. Maar vooral gaan content en design altijd samen op. In onze blogs delen we informatie en inspiratie met je over onze werkwijze rondom de branding voor organisaties en ondernemers. Maar we nemen je eerst mee naar de basis: wat is content eigenlijk? En waarom is goede, betekenisvolle content zo belangrijk voor ondernemers en bedrijven?

    Lees meer
  • ‘Een bijzondere plek doet wat met je gevoel, je creativiteit, je energie’

    Als zij binnenkomt, dan bruist de ruimte van energie. Marleen Brekelmans is een enthousiaste, gedreven ondernemer met een goedlopend bedrijf: BijzonderPlekje.nl. We kennen haar al jaren. We maakten haar boeken en hielpen haar met het ontdekken van haar merkverhaal, omdat ze vanuit de essentie wil (blijven) werken. Marleen is zóveel meer dan een reisblogger met een website vol leuke plekjes. “Ik ben er trots op dat mijn bedrijf echt een merk is geworden.”

    Lees meer
  • Wat is een goed logo en waar herken je dat aan?

    Het is best moeilijk om een goed logo van een slecht logo te onderscheiden als je geen ontwerper bent. We ervaren uit de praktijk dat het een interessante vraag is: wat is nu een goed logo, en waar herken je het aan? Voor een ontwerper is het gesneden koek, die ziet meteen wat er wel en niet aan een logo klopt. Maar ook als leek kun je je wel wat oefenen in het kijken ernaar.

    Lees meer

Laat je inspireren