Inspiratie

Inspiratie

  • Onze missie voor ondernemers: professionele, stijlvolle en geloofwaardige branding

    We merken dat we ons mooiste werk maken voor ondernemers die een missie hebben die goed is voor onze maatschappij. Die intrinsieke werkers willen we helpen in hun zichtbaarheid, door middel van branding. Daar waar hun missie en de onze elkaar raken, ontstaat energie. In dat samenwerken, vanuit oprechte betrokkenheid, genieten we samen van de reis die hiervoor nodig is. Wat is branding precies? Wij zien branding als de betekenisvolle zichtbaarheid van je bedrijf: je visuele identiteit en je inhoudelijke positionering, vanuit verbinding en vertrouwen.

    Lees meer
  • Van binnen naar buiten – letterlijk en figuurlijk

    Als je even kwijt bent waarom je de dingen doet die je doet, of als je op een kruispunt staat om te kiezen wat je nu écht graag wilt doen, kan het helpen terug te gaan naar je kindertijd. Wie was jij voordat je werd gevormd door de wereld om je heen? Ik was altijd graag veel in de natuur. De natuur hoort bij mij. Daarom wil ik niet alleen de natuur ontdekken voor mijn eigen ontspanning, maar ga ik onderzoeken hoe ik haar meer kan omarmen in mijn werk, om jou te inspireren.

    Lees meer
  • ‘Een bijzondere plek doet wat met je gevoel, je creativiteit, je energie’

    Als zij binnenkomt, dan bruist de ruimte van energie. Marleen Brekelmans is een enthousiaste, gedreven ondernemer met een goedlopend bedrijf: BijzonderPlekje.nl. We kennen haar al jaren. We maakten haar boeken en hielpen haar met het ontdekken van haar merkverhaal, omdat ze vanuit de essentie wil (blijven) werken. Marleen is zóveel meer dan een reisblogger met een website vol leuke plekjes. “Ik ben er trots op dat mijn bedrijf echt een merk is geworden.”

    Lees meer
  • Wat is een goed logo en waar herken je dat aan?

    Het is best moeilijk om een goed logo van een slecht logo te onderscheiden als je geen ontwerper bent. We ervaren uit de praktijk dat het een interessante vraag is: wat is nu een goed logo, en waar herken je het aan? Voor een ontwerper is het gesneden koek, die ziet meteen wat er wel en niet aan een logo klopt. Maar ook als leek kun je je wel wat oefenen in het kijken ernaar.

    Lees meer
  • Natuurlijke contrasten – je vindt ze overal. Ook in onze nieuwe agenda’s!

    De afgelopen tijd hebben we met veel liefde gewerkt aan onze nieuwe agenda’s. We houden van de natuur en laten ons graag door haar inspireren. Daarom is voor 2019 en 2020 het concept van onze agenda’s ‘Natuurlijke contrasten’. Talloze beelden uit de natuur hebben we bekeken. Van weids tot gedetailleerd, van fotografisch tot illustratief. De mooiste beelden die een contrast oproepen, hebben een plek in de agenda’s gekregen.

    Lees meer

Laat je inspireren