Inspiratie

Inspiratie

  • Hoe kun je creatiever worden? We geven je tips

    Is creativiteit olijfgroen of een baksteen? Tja… Wat is creativiteit eigenlijk? En wat betekent creativiteit voor jou? Onderzoek wijst uit dat iedereen creatief kan zijn. Het is iets wat je kunt leren. En de beste manier om je creativiteit te beoefenen, is vanuit een positieve, ontspannen mindset.

    Lees meer
  • Lessen uit de natuur - witte klaverzuring - onderneem vanuit je kracht

    Wat je kunt leren van witte klaverbloemen in het bos

    Tijdens een wandeling in het bos viel Margreets oog op dit kleine, bescheiden plantje. Vanaf het pad kun je deze witte klaverbloemen niet zien. Maar als je goed kijkt, zie je hoe mooi ze zijn. Ze bloeien niet voor een ander, maar voor zichzelf. Omdat ze niet anders kunnen, dan dát doen waarvoor ze zijn gemaakt. 

    Lees meer
  • Laat je gedachten gaan en doe eens drie minuten niets

    Tijd is goud waard, we schreven het al eerder. In de prestatiemaatschappij waarin we leven, moeten we efficiënt en productief met onze tijd omgaan. Ons uitgangspunt voor alles wat we doen, is de klok. Durven we de tijd nog los te laten, om te lummelen, te lanterfanten, om even niets te doen?

    Lees meer
  • Waarom is de Business Agenda zo succesvol onder ondernemende vrouwen?

    Al jaren raakt onze Business Agenda uitverkocht. Hoe gaat dat eraan toe: het ontwerpen van een succesvolle papieren agenda? We nemen je mee in de ontwikkeling van onze Business Agenda: een agenda voor ondernemende vrouwen die houden van een eenvoudig en stijlvol ontwerp. Met als doel om jou de juiste focus te bieden voor een overzichtelijke (werk)weekplanning.

    Lees meer
  • ‘Mijn focus is, zonder mijn ambitie te verliezen, verschoven naar meer uitdelen’

    Iedere maand portretteren we een inspirerend persoon over ‘betekenisvol groeien’. Deze maand: Anne de Vos van Brannd. Anne is een sprankelende, ambitieuze vrouw. Met haar mentaliteit en achtergrond in sales leek de commerciële wereld voor haar een perfecte plek. Maar haar focus is verschoven naar pr- en marketingwerkzaamheden voor bedrijven die werken vanuit een maatschappelijk doel. “Bijdragen aan een betere wereld werkt het best als je dat vanuit eigen kracht doet.”

    Lees meer

Laat je inspireren