Branding voor Christa Krommenhoek

BRANDING VOOR CHRISTA KROMMENHOEK

Christa Krommenhoek is een creatieve, coachende schrijver en auteur van ‘De kracht van liefde’ en ‘Bestemming bereikt’. Ze inspireert en bemoedigt mensen met haar woorden en creativiteit om hun hart te openen en vanuit vertrouwen te leven.

Christa’s wens was eenheid brengen in haar woorden, beelden en producten. Daarvoor startten we bij de kern, en zochten we naar de essentie van haar bedrijf. Van daaruit ontwikkelden we een merkstrategie en de merkbeleving van haar merk, wat de basis legde voor alle te ontwikkelen huisstijl-uitingen en communicatiemiddelen.

We ontwierpen een nieuw logo met bijpassende huisstijl, zorgden voor fotografie op maat en ontwikkelden de website en sjablonen voor social media en haar nieuwsbrief. Met onze coaching op het Essencio Brandingmodel, in combinatie met een duurzame contentstrategie, kan ze jarenlang vooruit met het inhoudelijk en visueel positioneren van haar merk.

• Merkstrategie, inclusief businessaanbod, merkverhaal, publieksgroepen, contentconcurentie en -kansen, contentthema’s en -dilemma’s.
• Logo + diverse vignetten
• Huisstijl d.m.v. moodboard, kleurenpalet, typografie, vormentaal en vlakverdeling
• Visitekaartje, flyers, werkboek, social media-headers
• Websitestrategie, webontwerp, ontwikkeling en uitvoering
• Fotografie, fotoshoot in samenwerking met Bemind Fotografie, en stockbeeldselectie
• Webteksten, structuur, advies en eindredactie
• Strategie voor social media en nieuwsbrief, inclusief verschillende ontworpen formats
• Coachings en trainingen voor WordPress, Canva en MailChimp
• Coachings over het Essencio Brandingmodel en de op maat gemaakte contentstrategie

Hier bekijk je de website en branding van Christa.

Wil je ook aan de slag met branding voor je bedrijf? Bekijk dan of ons Brandingpakket iets voor je is.