Branding voor Marjon Bohré

BRANDING VOOR MARJON BOHRÉ

Psycholoog, organisatie-adviseur, executive coach en trainer Marjon Bohré zet zich in voor meer menselijkheid, in organisaties en voor particulieren. Een prachtige missie waar wij van harte achter staan. We mochten samen met haar zoeken naar een compleet nieuwe zichtbaarheid waarbij de opdracht was om haar twee losse bedrijven – een voor organisaties, en een voor particulieren – samen te voegen tot één aansprekend merk: Marjonbohré.nl. Daar komt al haar expertise samen – wij zijn onder de indruk! We kijken terug op een prachtige samenwerking, waarin we tot nu toe het volgende mochten realiseren:

• Logo
• Huisstijl
• Visitekaartjes, visualisatie e-books, social headers
• Websitestrategie & design (bouw en hosting ism Erik Balster en Niels van der Velden)
• Eindredactie webteksten
• Optimalisatie vindbaarheid (SEO)
• Huisstijlsjablonen in Canva
• Coaching website en Canva
• Fotografie in samenwerking met Bertina van Silver Linings

Hier bekijk je de website en branding van Marjon.

Marjon over haar nieuwe branding: “De samenwerking met Margreet en Jiska van Essencio voelt als een warm bad. Ik zocht een manier om mijn verschillende activiteiten onder één paraplu te brengen. Een logo, een website en een look and feel die past bij wie ik ben. Want mijn bedrijf is wie ik ben, weerspiegelt mijn eigen ontwikkeling. Ik ben heel blij met mijn nieuwe online thuis. Het logo klopt, de kleuren, de website, het voelt allemaal heel erg als ‘mij’. Jiska en Margreet zijn genereus met advies, creatief met beeld en woord, snelle en attente zakenpartners en bovenal gezellige collega’s. Ik hoopte op een langdurige samenwerking met een bureau dat mij aanvult en adviseert op onderdelen waar ik zelf niet zo goed in ben. En die hoop is uitgekomen. Onze samenwerking voelt als een plezierige, inspirerende relatie die ook nog de gewenste producten oplevert binnen de afgesproken planning.”

Wil je ook aan de slag met branding voor je bedrijf? Bekijk dan of ons Brandingpakket iets voor je is.