Branding voor Vanuit de stilte

Essencio - Vanuit de stilte - Portfolio - Branding huisstijl en merkstrategie 1
Essencio - Vanuit de stilte - Portfolio - Branding huisstijl en merkstrategie 2
Essencio - Vanuit de stilte - Portfolio - Branding huisstijl en merkstrategie 10

BRANDING VOOR VANUIT DE STILTE

Vanuit de stilte is de praktijk van gedragswetenschapper, therapeut en stiltecoach Conny Rijlaarsdam. Met Vanuit de stilte biedt ze mensen een veilige plek om te onthaasten. Met behulp van praktische tools en waarden die dichtbij de natuur staan, helpt ze mensen weer (meer) zin in het leven te krijgen.

We hebben met Conny een heel uitgebreid Brandingtraject doorlopen, waar we met plezier op terugkijken. Samen hebben we de inhoudelijke en visuele toon van haar merk gedefinieerd, zodat zij weet wat de mensen beweegt die zij wil bereiken, vervolgens hebben we het ontwerp en de contentmarketing op aan laten sluiten.

Wij hebben o.a. het volgende gerealiseerd voor Vanuit de stilte:

• Merkstrategie, inclusief businessaanbod, merkverhaal, publieksgroepen, contentconcurentie en -kansen, contentthema’s en -dilemma’s.
• Ontwerp van een nieuw logo en vignet
• Ontwerp van complete huisstijl d.m.v. moodboard, kleurenpalet, typografie, vormentaal en lay-out voorbeelden
• Visitekaartje en social media-headers
• Websitestrategie, webontwerp, beeldselectie, ontwikkeling en uitvoering van de gehele website
• Fotografie (concept en fotoshoot op locatie) van Conny, realisatie veelzijdige beeldbank, en aanvullende stockfotografie
• Websiteteksten, structuur, advies en eindredactie van alle teksten
• Strategie voor social media, nieuwsbrief, en Canva, inclusief ontworpen sjablonen en formats
• Trainingen voor WordPress, Canva en MailChimp
• Coachings over het Essencio Brandingmodel, het creëren van content en de realisatie van een strategische contentplan

Bekijk hier de website en branding van Vanuit de stilte.

Wil je ook aan de slag met branding voor je bedrijf? Bekijk dan of ons Brandingpakket iets voor je is.