Print = offline luxe

Print = offline luxe

Stijlvolle magazines, boeken en producten die aandacht bieden

Een mooi magazine, koffietafelboek of ander papieren product is een prachtig middel om de mensen die jij wilt bereiken meer diepte en inhoud te bieden over jouw organisatie of bedrijf. Als je een offline luxe-moment creëert, zorgt dat bij de ontvanger voor een diepere laag van verbinding en vertrouwen. Je laat zien dat je merk aandacht verdient en waarde heeft, door te investeren in een mooi product. En dat voel je.

Tijd en aandacht – waar vindt je dat nog?

Gemiddeld houdt iemand 25 minuten de aandacht vast van bij het lezen van een print product. Heel waardevol, als je dat vergelijkt met het vluchtig online lezen van blogs. Daarbij blijven deze middelen langere tijd in huis rondslingeren, en lezen anderen mee.

Print zorgt voor een betere focus op de inhoud, doordat het de zintuigen stimuleert. Er wordt veel aandacht besteed aan het maken ervan, en dat voel je. Zintuigen zijn heel belangrijk in het opnemen van je boodschap, ze laten je de inhoud op een diepere laag ervaren. Je leest niet alleen een verhaal, je voelt het papier, ruikt het, en wordt meegenomen in mooie beelden en prikkelende teksten, zodat een verhaal je echt kan raken. Daarnaast geven producten met diepgang betekenis aan het leven van alledag, iets waar we allemaal naar op zoek zijn.

Ontwerpen en uitgeven van papergoods

Mooie producten maken blij en we helpen je dan ook graag met het ontwerp en de ontwikkeling van papergoods. Stationery, agenda’s, magazines, bijzondere boeken – we hebben jarenlange ervaring in het ontwerpen en uitgeven ervan. Heb je onze shop al bekeken? Dat is onze eigen creatieve speeltuin: luxe producten met waardevolle inhoud.

We genieten van structuren, stoffen, typografie en papier. Producten worden voor ons nog mooier als ze inhoudelijk iets toevoegen. Betekenis geven aan het leven van alledag. Ons werk is altijd maatwerk en met kwaliteit en aandacht gemaakt. We zijn nieuwsgierig naar jouw productvraag en begeleiden je graag van concept tot realisatie.

 

Print is luxe en zorgt voor een betere focus op de inhoud.

Dit ontwikkelen we graag

Zoek je een mooi, luxe product?
We kunnen meerdere dingen voor je creëren:

magazines

Het ontwikkelen van totaalconcepten voor magazines en het ontwerpen ervan doen we het liefst. Bladen brengen emotie over en geven een sterke inhoudelijke lading aan je merk. Teksten in een fysiek, papieren magazine worden ten opzichte van online-informatie beter verwerkt door je hersenen. Dit komt omdat er een relatie wordt gelegd tussen wat je voelt en wat je ziet.

luxe boeken

We hebben veel ervaring in het ontwerpen van luxe of bijzondere boeken en adviseren je daarin graag. Denk daarbij aan het gebruik van bijzondere materialen, speciale druktechnieken of papiersoorten. We verzorgen omslagen, binnenwerken en ISBN nummers.

Stationery

Feitelijk betekent stationery ‘kantoorbenodigdheden’. Wij zien het liever als luxe extraatje voor je merk. Als waardering voor het vertrouwen van je klant. Er is heel veel mogelijk. Denk aan: een luxe ansichtkaart, een mooi notebook met je logo erop, een creatieve flyer, een bedrukte canvas-tas, een bijzondere stempel of andere gadgets. We denken graag creatief met je mee, ontwerpen het én voeren het voor je uit.

LAAT JE INSPIREREN IN ONZE BUSINESS NIEUWSBRIEF

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief